per i possessori di barco sono disponibili delle modifiche alquanto interessanti
per saperne di più:
www.mpmods.com
Visualizzazione Stampabile
per i possessori di barco sono disponibili delle modifiche alquanto interessanti
per saperne di più:
www.mpmods.com
Qualcuno ha delle esperienze dirette con queste modifiche?
Grazie per qualsiasi informazione vogliate dare.
Stefano
Le sto aspettando. Dopo averle installate vi do notizia...
gli ho mandato una mail circa 2 settimane fà riguardo alla mod 1,808 non s.
questa è la risposta alle mie domande:
Hi there,
> 1) 1080p @50-60 hz image quality?
... will be considerably better. Some are saying that the mods will allow you do to 1080p @ 50/60 Hz without overlap of scanlines.
It will be better.. but how much better is something that is impossible to quantify so we don't want to 'lie' and make up numbers.
> 2) port 5 will have the same quality of port 3 ?
Correct. Both inputs will look as good.
> 3) ABL circuit will be remuved?
Not sure. I've asked Mike about this. The important thing is that streaking is gone.
> 4) after the modification I'll have to redo the G2 adj ? ( I do not have a scope)
gli ho chiesto dell'oscilloscopio perchè non ero sicuro dell'eliminazione del circuito ABL nel caso venissero disattivati i led,cmq mi ha mandato in seguito un'altra mail confermando che il circuito ABL non sarà rimosso,menomale,perchè io l'oscilloscopio non sò nemmeno come è fatto
You don't need a scope to set the G2 on a BG808. (Or any other Barco for that matter, or most projectors).
You simply set a menu item and then turn a pot for each tube. It's very simple.
See page 81 of the install manual:
http://www.curtpalme.com/docs/BarcoG...08_Install.pdf
You shouldn't have to redo G2 on your projector. Only (possibly) brightness and contrast.
Kal